Klacht Omoda.nl: Omoda levering

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 375032
Gebruiker
R. Naar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

DE KLACHT
Meerdere malen “ bezorger gemist” ondanks dat ik thuis zit te wachten op pakket! Geen kaart in de brievenbus! De bezorger komt niet na 18.00u ondanks dat ik ivm werk vraag voor bezorging tussen 18.00-21.00u!
Track and trace geeft goede tijd aan en daarna staat bezorger gemist. Ik merk dat het altijd met de webwinkels Wehkamp en Omoda gebeurd. Ik heb vaker deze klacht bij DHL en Omoda neergelegd, maar geen verbetering! Alsof wij consumenten niets beters te doen hebben dan de hele avond wachten op een pakket dat niet bezorgd wordt!
DE OPLOSSING
Ik zal 2x nadenken voordat ik bij een webshop bestel die samenwerkt met DHL!

De oplossing

Niet meer samenwerken met DHL maar met Postnl. Zij zijn tenminste betrouwbaar!

1 reactie

  1. Auteur
    R. Naar
    Datum
    Beste Liselotte,
    Bedankt voor jouw reactie. DHL is 2x niet gekomen om het pakket af te leveren ondanks dat ik bij de eerste keer contact heb gehad met Omoda. Bij de 3de keer heb ik het ontvangen en inmiddels retour gestuurd met DHL.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Naar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad