Klacht Omoda.nl: Online bestellen is geblokkeerd

J.P. Quist

Ik kan niet meer online bestellen. Omdat ik naar hun menig teveel retour stuur.
Schoenen moet je passen en niet alle schoenen zitten goed. Ze maken reclame met is het artikel niet goed ruil of stuur het terug. Maar als je dat te vaak doet zeggen ze kom maar naar de winkel. Die te ver weg is en nooit maat 35 heeft.

Dat ik weer net als altijd kan bestellen.

Omoda.nl
    Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht.

Je kunt niet meer online bij ons bestellen, omdat je in de afgelopen twee jaar het grootste deel van jouw bestellingen hebt geretourneerd.

Zoals aangegeven in onze e-mail ben je uiteraard nog van harte welkom in onze winkels. We zien dat je in het verleden wel eens een aankoop hebt gedaan in onze winkel in Dordrecht. Onze winkelmedewerkers daar en in onze andere winkels kunnen je altijd direct voorzien van een passend (maat)advies.

Maat 35 is inderdaad een maat waar vaak niet veel voorraad van is. Je kunt via onze website wel heel gemakkelijk zien of maat 35 op voorraad is in één van onze winkels en deze ook direct reserveren via 'check winkelvoorraad & reserveer'. Is het artikel op dat moment niet op voorraad in de winkel? Dan kun je deze als nog reserveren en zorgen wij dat het artikel binnen 2-3 werkdagen klaar staat in de winkel zodat je deze daar kunt passen.

Zal uit jouw winkelaankopen blijken dat je retourpercentage daalt, dan kunnen we de optie tot online bestellen weer beschikbaar voor je maken.

Team Omoda

J.P. Quist
Uiteindelijke oplossing Niet wat ik wil. In de winkels kan ik niet zonder andere komen. En als ik er kom hebben ze mijn maat niet. Maat 35. Dus kan ik er niet meer kopen. Kortom Omoda discrimineert. Is geen goede online winkel.Want schoenen moet je kunnen passen.