Klacht Omoda.nl: Waarom krijgt mw gezien het ondeugdelijk product geen nieuw product?

Klachtnummer
# 324465
Gebruiker
M.M.G. Stroecken
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Een paar weken geleden sneakers gekocht bij Omoda. Één schoen was binnen een week kapot. Dit aangegeven bij het filiaal in Roosendaal. Mw kreeg geen nieuwe schoenen of haar geld terug. Wat zijn haar rechten? Met vriendelijke groet

De oplossing

De schade vergoeden of een hetzelfde product maar dan nieuw aanbieden

3 reacties

  1. Auteur
    Omoda.nl
    Datum
    Goedemiddag M.M.G. Stroecken, dank je wel voor je review. Ik zou graag met je mee willen kijken naar je klacht. Ben je in de gelegenheid om wat foto's te delen via de mail of Whatsapp? Ik kijk dan graag even met je mee. Groetjes, Liselotte | Omoda webcare
  2. Auteur
    M.M.G. Stroecken
    Datum
    Dag Liselotte, ik heb de Consumentenbond vorige week al bericht dat de klacht naar volle tevredenheid is opgelost. We hebben het volledige bedrag terug gekregen. Niks dan lof dus!
    Met vriendelijke groet,
    Monique Stroecken
  3. Auteur
    Omoda.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi Monique, dank je wel voor je reactie. Het is fijn om te horen dat de klacht toch nog naar tevredenheid is opgelost. Mocht je verder nog vragen hebben, je weet ons te vinden. Groetjes, Liselotte | Omoda webcare

Ook een klacht indienen over Omoda.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen