Klacht Omoda.nl: Waarom krijgt mw gezien het ondeugdelijk product geen nieuw product?

M.M.G. Stroecken

Een paar weken geleden sneakers gekocht bij Omoda. Één schoen was binnen een week kapot. Dit aangegeven bij het filiaal in Roosendaal. Mw kreeg geen nieuwe schoenen of haar geld terug. Wat zijn haar rechten? Met vriendelijke groet

De schade vergoeden of een hetzelfde product maar dan nieuw aanbieden

Omoda.nl
    Goedemiddag M.M.G. Stroecken, dank je wel voor je review. Ik zou graag met je mee willen kijken naar je klacht. Ben je in de gelegenheid om wat foto's te delen via de mail of Whatsapp? Ik kijk dan graag even met je mee. Groetjes, Liselotte | Omoda webcare
    M.M.G. Stroecken
    Dag Liselotte, ik heb de Consumentenbond vorige week al bericht dat de klacht naar volle tevredenheid is opgelost. We hebben het volledige bedrag terug gekregen. Niks dan lof dus!
    Monique Stroecken
    Omoda.nl
    Hoi Monique, dank je wel voor je reactie. Het is fijn om te horen dat de klacht toch nog naar tevredenheid is opgelost. Mocht je verder nog vragen hebben, je weet ons te vinden. Groetjes, Liselotte | Omoda webcare

Ook een klacht indienen over Omoda.nl?