Klacht Omron : misleiding met app.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 593556
Gebruiker
gemiti
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Je koopt een Omron bloeddrukmeter met een bijbehorende app. Echter als je de goed werkende app hebt dan krijg je een nieuwe update voorgeschoteld met een waardeloze nieuwe app. Deze nieuwe app werkt niet correct. en veel afgepakt wat dan onder extra betalen valt.
Terwijl op de site van Omron wel de mooie oude app wordt afgebeeld

Ik beveel deze Omron bloeddrukmeter met app daarom niet aan.

Wat een misleiding van omron!!

Gewenste oplossing

Gewoon de app terug die mij is verkocht zonder extra te betalen.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Omron ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen