Klacht On Fleek Webshop: Bestelling niet binnen

Klachtnummer
# 168784
Gebruiker
Oumaimaaoaqaïli
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een anderhalve maand geleden een zwarte kenzo shirt besteld alleen heb helemaal niks gekregen. Heb ook contact met ze opgezocht en ze zeiden steeds dat ik het binnen zou krijgen maar heb nogsteeds niks. Op 28 april heb ik een mailtje gekregen met of ik mijn geld terug wil of dat ik alsnog mijn bestelling binnen wil krijgen, heb gekozen om mijn bestelling alsnog binnen te krijgen alleen dan moest ik 10 dagen wachten. Inmiddels is het al 10 dagen geweest en heb nogsteeds niks binnen.

O. Oaqaïli

De oplossing

Geld terug of zsm mijn bestelling binnen te krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat On Fleek Webshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    On Fleek Webshop
    Datum
    Deze bestelling is inmiddels niet meer leverbaar, dus wij hebben het volledige aankoop bedrag teruggestort naar u rekening. Het bedrag zou binnen enkele werkdagen bijgeschreven moeten zijn op u rekening, onze excuses voor het ongemak.

    met vriendelijke groet,

    On Fleek Webshop

Ook een klacht indienen over On Fleek Webshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen