Klacht On Fleek Webshop: Bestelling niet geleverd - geen respons

Klachtnummer
# 164762
Gebruiker
Lefja
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling voor mijn zoon betaald en na 10 dagen nog niet geleverd. We dachten ruim op tijd besteld te hebben zodat hij het kon gebruiken tijdens de komende voorjaar vakantie.

Diverse malen telefonisch contact gezocht maar er wordt niet opgenomen of gereageerd. Ook op verstuurde mail naar de klachtenservice heb ik nog geen reactie ontvangen. In de mail heb ik vriendelijk gevraagd of er überhaupt nog geleverd gaat worden, en een voorstel gedaan als dit niet het geval zou zijn.

De oplossing

In de mail heb ik vriendelijk gevraagd of er überhaupt nog geleverd gaat worden, en een voorstel gedaan als dit niet het geval zou zijn. M.a.w. levering of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat On Fleek Webshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    On Fleek Webshop
    Datum
    Als het goed is heeft u hierover een email ontvangen. Met een indicatie van de levertijd en de mogelijk om te kunnen annuleren.

    met vriendelijke groet,

    Guillermo

Ook een klacht indienen over On Fleek Webshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen