Opgelost door On Fleek Webshop: nogsteeds niks ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 167556
Gebruiker
lin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik heb 2 weken geleden een klacht in gediend omdat ik een nike jasje besteld heb op 24 maart en die nogsteeds niet geleverd was, nu kreeg ik 10 (werk)dagen geleden een mail of ik het jasje nog wilde of het geld terug wilde hebben. Ik heb gekozen voor het jasje en die zou dan binnen 5-10 werkdagen geleverd worden. en 10 dagen later heb ik weer niks ontvangen. ik ben er nu wel echt klaar mee en sta op het punt om aangifte te doen want het lijkt gewoon alsof jullie oplichters zijn ...

De oplossing

mijn geld terug (binnen een paar dagen)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat On Fleek Webshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    On Fleek Webshop
    Datum
    Deze bestelling is inmiddels niet meer leverbaar, dus wij hebben het volledige aankoop bedrag teruggestort naar u rekening. Het bedrag zou binnen enkele werkdagen bijgeschreven moeten zijn op u rekening, onze excuses voor het ongemak.

    met vriendelijke groet,

    On Fleek Webshop
  2. Auteur
    lin
    Datum
    jammer dat het zo lang duurde en het via klachtenkompas moest, maar ik heb het geld ontvangen dus het is zo afgehandeld :)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over On Fleek Webshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen