Opgelost door Online.nl: Zeer slechte bereikbaarheid/hulp klantenservice 0,0

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 566120
Gebruiker
Dick Zandvoort
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vrouw is nu al ruim twee uur bezig om contact te krijgen met de klantenservice van provider On-line. Veel wachtenden voor haar, soms na lang wachten een medewerkster, doorverbinden, weer wachten, verbroken, na lang wachten weer nieuwe medewerkster etc....Na twee uur weer verbroken nadat een medewerkster iets zou opzoeken...En de telefoonkosten zijn niet kostenloos. Zo ontzettend slecht en irritant dit!

De oplossing

Ons weer On-line helpen en telefoonkosten vergoeden

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dick Zandvoort
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vanmorgen werd ik gebeld door een vriendelijke medewerkster van On-Line en hebben wij in goed overleg mijn klacht besproken. Voor de € 40,-- belkosten werd ik uiteindelijk voor 75% gecompenseerd. Een bevredigende oplossing. De klacht is zo goed uitgesproken en opgelost 👍
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen