Klacht Onafhankelijk Financieel Adviseurs: Slechte service Sebastiaan Hendricks Onafhankelijk Financieel Adviseur

T. Mul

Voor mijn belastingaangifte over 2016, heb ik medio mei 2017 contact opgenomen met Onafhankelijk Financieel Adviseur Sebastiaan Hendricks. Dit omdat 2016 een financieel complex plaatje was ivm een ontslaguitkering van voormalig werkgever; woning verkocht; en naar Italie geemigreerd. Echter gaf Sebastiaan Hendricks aan alle vertrouwen en kennis te hebben om dit snel en zorgvuldig af te kunnen handelen. Wel eerst even de rekening van €423,50 betaald in juni 2017 alvorens hij deze service kon verlenen. Op 15 October jl heb ik vd belastingdienst een aanslag ontvangen, gezien zij nog steeds geen aangifte over 2016 van mij hebben mogen ontvangen. Deze brief heb ik direct naar Sebastiaan doorgestuurd met de vraag hoe of wat. Tot op de dag van vandaag, 6 Nov 2018, heeft dhr Hendricks geen contact met mij opgenomen. Met als gevolg dat ik nu een aanslag aan mijn broek heb gezien de herhaaldelijke uitstellen die op advies van Sebastiaan zijn aangevraagd bij de belastingdienst voor de aanslag over 2016. Meerdere beloftes en soorten excuses zijn door dhr. Hendricks gemaakt waarom de aangifte niet reeds voltooid was. Slechte communicatie (lees: complete radiostilte) en niet reageren op mail, gemiste oproepen en voicemails.

Daarbij beweerde dhr. Hendricks contact te hebben gehad met de belastingdienst. Echter bevestigde vandaag de belastingdienst dat in mijn dossier geen enkele belgeschiedenis/log vindbaar is van dhr Hendriks mbt zaak T. Mul aangifte 2016. Hij liegt en bedriegt de client!

Ofwel veel loze beloftse maar tot opheden nog steeds niks van hem mogen vernemen. Volgens de belastingdienst is mijn M-Biljet niet bij hun binnengekomen. Terwijl Sebastiaan mij herhaaldelijk verzekerd heeft dat deze wel is opgestuurd.

Kortom mij hangt een mogelijke aanslag boven het hoofd omdat mijn adviseur zijn werk niet heeft gedaan maar wel al een schone €423,50 in zijn zak heeft gestoken. Een belachelijk bedrag voor een nog belachelijkere service. Ik kan niet anders dan iedereen adviseren niet met Sebastiaan Hendricks in zee te gaan. Ik eis per direct dat dhr Sebastiaan Hendricks mijn aangifte dmv het Mbiljet vóór 8 november persoonlijk afgeeft bij de belastingdienst en tevens eis ik een forse financiele teruggave van de reeds betaalde kosten.

Zijn "service" heeft mij niets anders dan kopzorgen en onnodige lasten gebracht, die je mbv uitbesteding juist niet zou moeten hebben.

Consequenties opstellen voor Sebastiaan Hendricks zijn slechte service en verdiensten. Een grote som van de rekening terugvragen EN dat dhr Hendricks alsnog voor 8 november de aangifte persoonlijk afgeeft bij de belastingdienst.

Wij vinden dat Onafhankelijk Financieel Adviseurs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?