Klacht Onafhankelijke Energie Bond: Foutieve /onvolledige informatie doorgestuurd naar energieleverancier waardoor ik mijn welkomspremie

Klachtnummer
# 486769
Gebruiker
Welkomspremie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Doordat ze geen einddatum hebben vermeld in de overgang heeft de Engie het nieuwe contract 2 weken te vroeg laten ingaan terwijl expliciet met de onafhankelijke had afgesproken dat contract in moest gaan per 01-04

De oplossing

Ik wil dat zij mijn welkomspremie gaan betalen van € 165,--

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onafhankelijke Energie Bond hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onafhankelijke Energie Bond?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen