Klacht Onbeperktdaten.nl: heb me na het gratis aanmelden na 1 dag al geprobeerd aftemelden maar hij komt steeds terug en nu krijg ik een rekening

Klachtnummer
# 151061
Gebruiker
chrisje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb me geprobeerd af te melden doe je dat krijg je na een gratis aanmelden en zonder credits gekocht te hebben een rekening van een bureau op je dak het was gratis ook geen credits gekocht dus waarom een rekening terwijl het afmelden niet lukt gr en graag een reactie tegemoet leef van de bijstand dus dat kan ik niet betalen gr chm hoeben munnekenstraat 22 te someren 5711bh e.hoeben1@chello.nl

De oplossing

niks betalen het was een gratis aanmelding

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onbeperktdaten.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onbeperktdaten.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen