Klacht Onbeperktdaten.nl: het is een fake dating site

kevin18

ik ben ingeschreven bij onbeperkt dating omdat ik er genoeg van had om elke keer maar een euro te betalen voor een berichtje te sturen in het beging als je een profiel aan maak op deze site dan klink het heel aantrekkelijk je krijg veel berichten je moet dan 7.95 betalen voor proefperiode maar ook gelijk contract voor waarde even lezen dat je na de proefbetaling er aan vast zit voor en jaar maak niks uit als het maar niet fake is dus je hangt er gelijk aan vast je krijg van alle foto en plaatjes te zien van mooi vrouwen je reageert dan maar je hoort niks meer terug ik heb paar keer gemaild met onbeperkt dating je hoort niks van hun terug nu ben ik aan het zoeken gegaan je ziet dat en lees dat er veel klachten over zijn en dat het fake is dat ze foto van andere site er op zetten dus het zijn mensen die geld willen verdienen over de rug van een andere

ik heb nu mijn automatische incasso s stop gezet maar wat mailtje wie ik naar onbeperkdating heb verzonden zonder ook een mailtje terug te krijgen krijg dus nu wel via hun een mail dat ik moet betalen en incassokosten hoe kom ik hier van deze site af als je een jaar lang 47.45 moeten voor wat fake is help ik weet het niet meer gr frank

Wij vinden dat Onbeperktdaten.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Onbeperktdaten.nl?