Klacht Onbeperktdaten.nl: ik heb een abonnement op onbeperktdaten.nl

klaas

KLACHT September j.l. diende ik een klacht in over Onbeperkt Daten (OD). Er was sprake van ondoorzichtige voorwaarden, en misleiding en agressieve verkoop. Ik was zogenaamd accoord was gegaan met voorwaarden die nota bene een jaarlidmaatschap inhielden van ca 40 euro per maand. Bovendien was ik zeer ontevreden over het gebodene: Fake profielen en dito reacties.
Onlangs werd de klacht via Klachtenkompas geschikt doordat incassant Mempay, die blijkbaar als representant optreed van OD, het abonnement beeindigd had en de factuur gecrediteerd.

Deze klacht heb ik ook, er komt veel fake profielen en dito reacties voor. ik weet niet of deze onbeperktdaten.nl op zijn plaast is. Ik heb ook ( voor 1 jaar,maar ik wil graag dat ze mijn kontrakt laten zien, maar ik krijg geen reacties van hun. Ik wil graag van hun contract af, kan dat. kunt u mij helpen .

Wij vinden dat Onbeperktdaten.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Onbeperktdaten.nl?