Klacht Onbeperktdaten.nl: incasso mempay bv

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 126804
Gebruiker
rotterdammer22
Datum
0 reacties

Details

De klacht

laatst heb ik mij aangemeld bij onbeperktdaten.nl en heb een abonnement van 30 dagen voor 7,95 euro afgesloten en dat was in juni.
Nu heb ik een incasso binnen gekregen via de mail van 39,95 maar omdat ik een tijd niks via de mail kon doen niet op mijn mail gekeken de afgelopen tijd en de kosten zijn opgelopen tot 54,95. Deze aanmaning heb ik per post ontvangen.
Ik heb onbeperkt daten laten weten dat ik niet meer lid wou zijn en mijn abonnement dus wou stopzetten, dat heb ik binnen een maand gedaan. Geen reactie terug gekregen.
Net weer een mail gestuurd met hoe ik het kan stopzetten naar onbeperktdaten.nl.

De oplossing

dat ik geen incasso's meer krijg en dit bedrag niet hoef te betalen en dat het abonnement word stopgezet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onbeperktdaten.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rotterdammer22
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Onbeperktdaten.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen