Klacht Onbeperktdaten.nl: Onbeperktdaten.nl wil niets doen met een melding uitschrijven

Jack van rossum

Onbeperktdaten.nl zijn oplichters zoals er al velen van bestaan maar helaas ik ben er ook bijna ingestonken waar ik verplicht zou zijn om een rekening te betalen van 49.95 gaat mij te ver dus klikte ik daar niet op. Nu wil het geval dat zij geprobeerd hebben
49.95 van mijn rek af te trekken wat ik direct storneerde en een blokkade op liet zetten. Ik heb gebeld met de vraag waarom hun antwoord omdat u op die tweede link klikte meneer als u het er niet mee eens bent kunt u bezwaar maken dus dat heb ik ook gedaan. Met de vraag waarom onbeperktdaten.nl mij niet heeft uitgeschreven
ik toch 49.95 moest betalen? tegen het einde van august kleine maand verder brief CRS en nog een maand later weer van CIB wordt ik bestookt met brieven met daar in betaal direct en voorkom mogelijke gerechtelijke procedure.

wat kan ik nu nog doen
wordt er moedeloos van dan toch maar betalen in de hoop dat ze mij uitgeschreven hebben? of toch weer niet dadelijk zit ik er een jaar aan vast.
mvg

ik heb mij voordat de 7 dagen omwaren waarvoor ik de 7.95 betaald hebt mij uitlaten schrijven het blijkt dus dat zij geen gehoor hebben gegeven aan mijn vraag omdat ook te doen. heb daar ook mijn bezwaarschrift achter gelaten op 2-9 en zij doen er volgens mij helemaal niets mee.

Wij vinden dat Onbeperktdaten.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!