Klacht Onbeperktdaten.nl: onbeperktdaten.nl

# 190617
Daan

Beste,
Ik heb mezelf op deze site aangemeld voor €7,95 om te kijken of deze site iets voor mij was. Na een aantal (3) dagen rondgekeken te hebben erachter gekomen dat dit niet de site was waar ik naar opzoek was en sindsdien ook niet meer gebruikt. Op de site niet kunnen vinden hoe ik mijn profiel kon verwijderen. Nu krijg ik bericht dat er een automatische incasso gepland staat en willen ze €49,50 p/m gaan afschrijven en een notificatie dat het om een jaar abonnement gaat. Daar was ik ten eerste niet van op de hoogte en ten tweede niet meer eens.

Ik zou graag van het jaar abonnement af willen en voorkomen dat er geld wordt afgeschreven. Tevens het profiel en destijds ingevulde gegevens volledig verwijderd zien.
Hier was ik niet van op de hoogte en zou er ook niet mee akkoord gaan als dat wel zo was. Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Wij vinden dat Onbeperktdaten.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Onbeperktdaten.nl?