Wij vinden dat Onbeperktdaten.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Onbeperktdaten.nl: Ongewild abonnement afgesloten bij onbeperktdaten.nl
Details
De klacht
Ik heb zonder hiervan op de hoogte te zijn gebracht per 18 oktober 2016 blijkbaar een jaarabonnement bij u afgesloten. Ik wens géén gebruik te maken van uw diensten en beroep me dan ook op de bedenkingstermijn/afkoelingsperiode van 14 dagen om per direct mijn account te verwijderen en abonnement op te zeggen. Ik geef u géén toestemming om bedragen van mijn bankrekening af te schrijven. Ik heb u hierover vandaag al een mail gestuurd maar wil dit nogmaals bij u laten weten.De oplossing
Mijn account per direct verwijderen uit uw bestand en per direct mijn abonnement opzeggen, omdat dit binnen de termijn van 14 dagen voor bedenktijd/afkoelingsperiode valt conform uw voorwaarden. U schrijft nu en in de toekomst géén bedragen af voor dit abonnement van mijn bankrekening. Mij s.v.p. via opgegeven mailadres mij hiervan op de hoogte stellen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.