Klacht Onbeperktdaten.nl: Ongewild abonnement afgesloten bij onbeperktdaten.nl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 190916
Gebruiker
Gedupeerde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb zonder hiervan op de hoogte te zijn gebracht per 18 oktober 2016 blijkbaar een jaarabonnement bij u afgesloten. Ik wens géén gebruik te maken van uw diensten en beroep me dan ook op de bedenkingstermijn/afkoelingsperiode van 14 dagen om per direct mijn account te verwijderen en abonnement op te zeggen. Ik geef u géén toestemming om bedragen van mijn bankrekening af te schrijven. Ik heb u hierover vandaag al een mail gestuurd maar wil dit nogmaals bij u laten weten.

De oplossing

Mijn account per direct verwijderen uit uw bestand en per direct mijn abonnement opzeggen, omdat dit binnen de termijn van 14 dagen voor bedenktijd/afkoelingsperiode valt conform uw voorwaarden. U schrijft nu en in de toekomst géén bedragen af voor dit abonnement van mijn bankrekening. Mij s.v.p. via opgegeven mailadres mij hiervan op de hoogte stellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onbeperktdaten.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gedupeerde
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Onbeperktdaten.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen