Klacht Onbeperktdaten.nl: Ongewild abonnement afgesloten bij onbeperktdaten.nl

# 190916
Gedupeerde

Ik heb zonder hiervan op de hoogte te zijn gebracht per 18 oktober 2016 blijkbaar een jaarabonnement bij u afgesloten. Ik wens géén gebruik te maken van uw diensten en beroep me dan ook op de bedenkingstermijn/afkoelingsperiode van 14 dagen om per direct mijn account te verwijderen en abonnement op te zeggen. Ik geef u géén toestemming om bedragen van mijn bankrekening af te schrijven. Ik heb u hierover vandaag al een mail gestuurd maar wil dit nogmaals bij u laten weten.

Mijn account per direct verwijderen uit uw bestand en per direct mijn abonnement opzeggen, omdat dit binnen de termijn van 14 dagen voor bedenktijd/afkoelingsperiode valt conform uw voorwaarden. U schrijft nu en in de toekomst géén bedragen af voor dit abonnement van mijn bankrekening. Mij s.v.p. via opgegeven mailadres mij hiervan op de hoogte stellen.

Wij vinden dat Onbeperktdaten.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gedupeerde

Ook een klacht indienen over Onbeperktdaten.nl?