Klacht Onbeperktdaten.nl: Opzeggen Abbonement

Klachtnummer
# 158447
Gebruiker
Bokito
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo, ik heb op 13 februari 2016 een proefabonnement afgesloten voor €7,95.
Nou wil ik 6 maart 2016 het opzeggen omdat ik er ontevreden over ben en dat doe ik binnen de gestelde termijn van een maand, maar ik krijg als antwoord terug dat ik 2x de Algemene Voorwaarden heb geaccepteerd en dat ik nu vast zit aan een Jaarabonnement en dat ze binnenkort de Automatische Afschrijving willen gaan doen.

Ik heb dus al diverse mails via de site gestuurd en ook naar Engeland een email gestuurd: support@crsnv.co.uk.

De oplossing

Per direct stop zetten abonnement.
Geen €50 betalen.
Per Direct op

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onbeperktdaten.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onbeperktdaten.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen