Opgelost door Onderbroekplein.nl: Bestelling wordt maar half geleverd en nul communicatie mogelijkheden.

sad Opgelost
Anna58

'Bestelling gedaan en betaald, na anderhalve week wachten en mailen ontving ik de helft van mijn bestelling. Over het restant (waarde ca 50 euro) kan ik geen contact krijgen. Telefoon wordt niet beantwoord, op voicemail wordt niet gereageerd, op mail wordt niet gereageerd. Kan geen contact krijgen dus ook niet annuleren ofzo. Alhoewel ik betwijfel of ik dan mijn geld terug zal krijgen.

Graag alsnog mijn resterende bestelling of anders mijn geld terug van wat ik niet heb ontvangen.

Anna58
    Helaas nog niets gehoord.
    Onderbroekplein.nl
    Beste, uw bestelde Sloggie producten zijn helaas niet leverbaar en is onbekend wanneer ze wel leverbaar zijn. We hebben zojuist het bedrag naar u overgemaakt.

Anna58
Het geld is terugbetaald. Heeft wel anderhalve maand geduurd, veel mails, telefoontjes van mijn kant zonder reactie van de verkoper. De communicatie naar de klant toe moet echt 100% beter want die is nu nihil. Er gebeurde pas iets nadat ik op verschillende sites een klacht had geplaatst. En dan nog pas na een paar weken. Ik koop er nooit meer, ik adviseer iedereen dit ook niet te doen. Misschien leert hij dan.

Ook een klacht indienen over Onderbroekplein.nl?