Opgelost door Onderbroekplein.nl: Slechte afwikkeling retour zenden en geen terugbetaling van ingestuurde producten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 458396
Gebruiker
Doggy#19
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een snelle levering veel problemen om een deel van de bestelling te retourneren. Na vele malen op en neer mailen zonder oplossing eindelijk na ruim 3 weken een retourlabel ontvangen via de mail. Opgelost zou je denken maar niets minder waar. Doordat bedrijf via mail een label heeft gestuurd ipv via mijn account ontvangt het bedrijf ook de bevestiging van inleveren ipv de klant. Ik heb mijn pakket 19 mei ingeleverd en heb daar foto's van gemaakt. Heb inmiddels al meerdere malen gemaild over de stand van zaken en om terugbetaling van de artikelen. Maar krijg geen reactie meer en ontvang geen geld retour.

De oplossing

Dat het bedrijf een reactie geeft en geld retourneert

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Doggy#19
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld is teruggestort
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Onderbroekplein.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen