Klacht OnderdeleniPhone.nl: Bestelde producten niet ontvangen

schermgroothandel.nl
IBAN: NL51DEUT0265262461
Kenmerk: 01-01-2022 14:11 1150009123543574
Valutadatum: 01-01-2022

Het antwoord van dit bedrijf was in het Engels. Toen had al een lichtje moeten gaan branden. Na twee weken geen bestelling ontvangen. Toen een actie uitgezet naar stichting webwinkel keur. Het bleek dat het abonnement als 2 jaar geleden was opgezegd en zij dit bedrijf niet hadden verwijder…rarara. Er stonden namelijk maar drie recencies in2019 en verder geen meer.

Ik kreeg de volgende mail van mailadres: zochtbaar Schermgroothandel, daaronder het e-mailadres: wp@schermgroothandel.nl

Thank you for your order
Hi Frans,

Just to let you know — we've received your order #OI22536, and it is now being processed:

[Order #OI22536] (01/01/2022)

Tax: €3,96
Payment method: iDEAL
Total: €22,81
Billing address

[tekst verwijderd door moderator i.v.m. privacygevoelige gegevens]

Thanks for using www.onderdeleniphone.nl!

Onderdelen iPhone — Built with WooCommerce

Ik hoop dat hiermee dit bedrijfje ontmanteld wordt.

Mijn geld terugstorten
Onderdelen iPhone.nl is een nepsite. Ze handelen onder Schermgroothandel, ogenschijnlijk een echt bedrijf, dat je kunt vinden op internet, maar via het telefoonnummer nooit bereikbaar zijn. Ook dit is een fake site. Als je bestelt en betaald ontvang je een bevestiging in het Engels via mailadres WP@schermgroothandel.nl. Kortom NOOIT bestellen. Frans

Wij vinden dat OnderdeleniPhone.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OnderdeleniPhone.nl?