Klacht Onderdelenthuisbezorgd.nl: bedrijf reageert niet

Klachtnummer
# 183560
Gebruiker
Jos Kerklaan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb een onderdeel besteld voor onze koelkast, tegelijkertijd betaald. Enkele dagen later is artikel bezorgd. Inmiddels was het artikel niet meer nodig vanwege reparatie van het originele exemplaar. Toen een email gestuurd met aankondiging dat artikel retour komt. Op deze mail kwam geen reactie. De ongeopende doos met het artikel naar post.nl gebracht, bijgevoegd een ingevuld retourformulier. Dit formulier kwam van de site van onderdelenthuisbezorgd.nl. Tot nog toe geen reactie, noch een terugbetaling ontvangen. het gaat om een bedrag van zo'n 50 euro.

De oplossing

aankoopbedrag 41,55+ bezorgkosten 5,99 retour aub

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onderdelenthuisbezorgd.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen