Klacht Onderdelenthuisbezorgd.nl: Geen reactie ( mail en telefonisch) en terugbetaling retour gezonden onderdeel.

Onderdelen

Op 28-5-2017 heb ik een onderdeel 80,55 euro (ex. verzendkosten) besteld bij onderdelenthuisbezorgd.nl.
Het onderdeel is absoluut nooit uit de verpakking geweest !! Dit ter informatie.

Op 2-6-2017 heb ik dit onderdeel met inachtneming van de Algemene voorwaarden (welke verschijnt bij het afrekenen) retour gezonden kosten 13,25 euro.

(U heeft het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen etc.)

Een retourbon voor herroeping ingevuld en uitgeprint en in de doos geplakt.
Zo ook de gebruikershandleiding welke uit de doos gleed.
Tevens (is procedure) een (nette) mail naar info@onderdelenthuisbezorgd,nl gestuurd dat het betreffende onderdeel retour is gezonden.
Via track&trace is het pakket op 3-6-2017 afgeleverd op hun retour adres.
U raad het al : helemaal geen reactie op mails, ook telefonisch is men niet bereikbaar.

Later in de week scroll ik per toeval op de Homepage via een heel lang wit vlak naar beneden. Daar onder het kopje retourneren staat dat gebruikte onderdelen waaronder koelkastafdichting niet retour mag worden gezonden.
Hiervan staat niets bij de Algemene voorwaarden en ook is mijn onderdeel nooit gebruikt of uit de verpakking geweest.

Heden 19-6-2017, 14 dagen na de wettelijke termijn heb ik nog steeds geen geld op mijn rekening gestort gekregen en geen reactie mogen ontvangen.

Terugbetaling van mijn 80,55 Euro. De verzend en bezorgkosten > 20 euro betaal ik.
Nu heb ik geen geld en geen onderdeel.

Onderdelen
    Nog steeds geen enkele reactie van onderdelen.nl / onderdelenthuisbezorgd.nl
    Ook mijn betaalrekening wacht nog op uw 80,55 euro!!

Ook een klacht indienen over Onderdelenthuisbezorgd.nl?