Klacht Onderdelenthuisbezorgd.nl: Geen reactie op mail / telefoon na terugsturen artikel door DHL naar onderdelenthuisbezorgd.nl

Klachtnummer
# 97829
Gebruiker
Peter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Liebherr handvat besteld voor de Kerst, DHL tot drie keer getracht om onderdeel te bezorgen maar helaas niet gelukt. Tot zover alles ok echter artikel is teruggestuurd naar onderdelenthuisbezorgd.nl en nu hoor ik niks meer. Een aantel keren gebeld (geen reactie) en gemaild (geen reactie).

De oplossing

Opnieuw aanbieden via DHL.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Onderdelenthuisbezorgd.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen