Klacht Onderdelenthuisbezorgd.nl: Geen restitutie ontvangen van onderdelenthuisbezorgd.nl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 285337
Gebruiker
E.L. Puglia
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Na meerdere e-mails verstuurd te hebben naar "onderdelenthuisbezorgd", géén enkele reactie terug ontvangen en telefonische in 3 weken tijd nooit bereikbaar?
Ik heb middels hun Modelfomulier aangekondigd dat, ik woensdag 22 november mijn bestelling zou retourneren i.v.m. de foutieve maat, ook hiervan geen respons ontvangen. Barcode 3SKABA969714844 bevestigd dat het artikel weer bij hun is afgeleverd op donderdag 23 november 2017
6 december. Uiterlijk binnen 14 dagen zou mijn betaling gerestitueerd worden, het is nu 17 december!
Ordernummer (ID 42741959981)
Aantal Omschrijving Prijs p/stuk
1x 8663228 - "VRIESLADE" 70,33 EUR
Verzendkosten bedragen 5,99 EUR

Het totaalbedrag is 76,31 EU
E.L. Puglia
Den Haag

De oplossing

Natuurlijk de restitutie van mijn aankoopbedrag, zoals beloofd in hun eigen voorwaarden.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.L. Puglia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal geen contact gezocht met mij door onderdelenthuisbezorgd.nl. Na de slechte recensies op https://nl.trustpilot.com/review/www.onderdelenthuisbezorgd.nl te hebben gelezen, gaat dit ook nooit gebeuren. Spijtig dat de tussenkomst van Klachtenkompas totaal géén enkele zin heeft gehad, € 76,31 dus gewoon kwijt!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Onderdelenthuisbezorgd.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen