Klacht Onderdelenthuisbezorgd.nl: niet bezorgd, telefonisch niet bereikbaar, reageert niet op email !!!!!

Klachtnummer
# 100284
Gebruiker
Rosa
Datum
2 reacties

Details

De klacht

06022015 besteld deurgreep droger.
Niets ontvangen.
Vanaf 10022015 elke dag gebeld op verschillende tijden, niet te bereiken.
24022015 email gestuurd, nog steeds geen reactie.
Geld nog niet retour.

De oplossing

Retour 48,60 euro

2 reacties

  1. Auteur
    Onderdelenthuisbezorgd.nl
    Datum
    Beste B van Oort,Onze excuses, de afhandeling is inderdaad bij ons fout gedaan.
    Dhl heeft pakje retour gestuurd met de melding : slagboom.Bent u intussen al voorzien in het onderdeel , kunnen wij deze alsnog sturen of maken wij het bedrag naar u over?Mvg,Paul
  2. Auteur
    Rosa
    Datum
    Paul,
    Zoals gemeld geld retour

Ook een klacht indienen over Onderdelenthuisbezorgd.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen