Klacht Onderdelenwinkel.nl: Niet de volgende werkdag in huis

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 175768
Gebruiker
egbertb
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Artikel op de website besteld, waar duidelijk bij stond dat het op voorraad was en de volgende dag geleverd zou worden (mits het voor 20.30 is besteld). Korte tijd later kreeg ik een standaard mail, waarin het volgende stond:

Uw bestelling met bestelnummer 100305017 heeft onverwachts een vertraging opgelopen van naar verwachting enkele werkdagen.
Wij sturen u een e-mail zodra uw bestelling bij ons wordt verzonden.
Mocht de levering nog verder vertragen dan stellen u daarvan ook per e-mail op de hoogte.
Onze excuses voor de vertraging. Wij begrijpen dat dit vervelend voor u is. Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.
Met vriendelijke groet,

Dit is kennelijk de standaard manier van werken van dit bedrijf, bestel hier dan dus ook niet!! tenzij je 2 week wilt wachten. Verder valt op dat de betaling aan een Duits bedrijf is gericht, het is dus goed mogelijk dat het helemaal niet mogelijk is in 24 uur te leveren.

De oplossing

5 reacties

  1. Auteur
    Onderdelenwinkel.nl
    Datum
    Geachte meneer Boer,

    Wij vinden het vervelend dat u uw onderdeel nog niet ontvangen heeft. Zoals u op onze site kunt zien, heeft het onderdeel een levertijd van 1 tot 2 werkdagen. Uw onderdeel zal waarschijnlijk vandaag vanuit ons magazijn verzonden worden.

    Uit onze gegevens blijkt dat u voor de betaalmethode PayPal heeft gekozen. PayPal is een Duits bedrijf, daardoor is het een Duits rekeningnummer. De betaling worden direct doorgezet door PayPal.

    Wij hopen dat u uw onderdeel zo snel mogelijk ontvangt. Heeft u in de tussen tijd nog vragen/opmerkingen dan horen wij dat graag van uw. Dit kunt u sturen naar info@onderdelenwinkel.nl. Wij zullen uw vragen dan zo snel mogelijk beantwoorden. Excuses voor eventuele ongemakken.

    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Robert
    Onderdelenwinkel.nl
  2. Auteur
    egbertb
    Datum
    "levertijd van 1 tot 2 werkdagen" stond er niet toen ik de besteling plaatste. We zijn inmiddels 2 dagen verder, het onderdeel wordt dus vandaag geleverd? (bestelling geplaatst op 5 juli 2016 12:21:33 CEST)
  3. Auteur
    egbertb
    Datum
    Gister 14 juli om 17:00 is het onderdeel geleverd. Iets langer als 24 uur en 1 a 2 dagen
  4. Auteur
    Onderdelenwinkel.nl
    Datum
    Geachte meneer Boer,

    Fijn om te horen dat u het onderdeel inmiddels heeft ontvangen!

    Met vriendelijke groet,
    Robert
    Onderdelenwinkel.nl
  5. Auteur
    egbertb
    Datum
    Geen compensatie mogen ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
egbertb
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Onderdelenwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen