Opgelost door Onderdelenwinkel.nl: niet nakomen afspraak

Frans

meenemer van onze combi oven stuk. Snel gekeken op internet,op voorraad bij onderdelenwinkel.nl. Er verstreken dagen maar geen levering of bericht van onderdelenwinkel. Na zelf gereageerd te hebben per mail bericht dat door technische storing de verzending vertraagd was. Wederom verstreken dagen, kort voor kerstmis wederom zelf geïnformeerd. Reactie dat verzending was vertraagd en product snel zou worden geleverd. Na kerst wederom gevraagd om nadere info waarop reactie van onderdelenwinkel dat product niet voorradig was! en was besteld bij leverancier. Het werd 2016 en op 7 januari bericht dat product weer was vertraagd. Daarop bestelling geannuleerd. Wat schetst mijn verbazing kort daarop werd product geleverd. werd mij verzocht een beoordeling te geven. NEGATIEF natuurlijk. Via mail excuses + verzoek beoord. aanpassen + aanbod om de verzendkosten terug te betalen. kon dat aangeven via een meegestuurd email adres beginnend met wecare!!!. Adres werkt niet!!. WE CARE???

nakoming afspraak

Onderdelenwinkel.nl
    Beste heer Sebregts,

Allereerst onze excuses voor het ongemak. Klaarblijkelijk hebben wij een typefout gemaakt in het email adres. Het juiste is: webcare@onderdelenwinkel.nl
    Aangezien uw betaling via Afterpay loopt, kunnen wij u niet direct de verzendkosten terugstorten. Indien u naar het webcare adres uw IBAN stuurt, kan ik u meteen de verzendkosten op uw rekening storten.

Melanie
    Webcare
    Frans
    Nu een snelle reaktie op klacht. Ben tevreden

Frans

Ook een klacht indienen over Onderdelenwinkel.nl?