Klacht Onderdelenwinkel.nl: Onderdeel besteld en betaald maar niks ontvangen

Klachtnummer
# 166530
Gebruiker
Erik
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 27-04-2016 een onderdeel (bestelling 100269791) besteld bij onderdelenwinkel.nl. Het artikel was voorradig en zou de volgens de richtlijnen van onderdelenwinkel.nl de 29e bij mij binnen moeten zijn. De 29e heb ik 2 maal 10 min. aan de telefoon gehangen zonder contact te krijgen. De eerste keer werd er zelfs na 10 min. door hun afgedrukt. Ik heb ze op 1 mei een contactformulier ingevuld met een klacht en het verzoek om het geld terug te storten daar er iemand aan het wachten was op het onderdeel. Nu op 2 mei nog steeds geen reactie gehad. Gezien de vele klachten die ik inmiddels heb gelezen over onderdelenwinkel.nl maak ik mij ernstige zorgen over de afwikkeling van deze bestelling.

De oplossing

Oftewel de bestelling direct verzonden, oftewel het geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Onderdelenwinkel.nl
    Datum
    Geachte heer Overdijk,

    Excuses voor de vertraging met het versturen van het door u bestelde onderdeel. Op 28 april hebben wij technische problemen gehad, hierdoor zijn een aantal artikelen, niet verstuurd. Wij hebben per direct het magazijn de opdracht gegeven uw bestelling te versturen,

    Nogmaals excuses,

    Met een vriendelijke groet,

    Judith Onderdelenwinkel.nl

Ook een klacht indienen over Onderdelenwinkel.nl?