Klacht Onderdelenwinkel.nl: Product gekocht op basis van verkeerde informatie op website, onderdelenwinkel reageert niet meer

G.H. van der Schoot

Beste,

Op 1 februari heb ik bij onderdelenwinkel.nl een hakmolen gekocht (Braun hakmolen (compleet, 350ml) br67050426), op basis van het feit dat volgens de website deze past op een Braun Multiquick 5. Bij ontvangst blijkt dit echter niet te kloppen.

Op zondag 7 februari en op donderdag 11 februari heb ik een retour aangevraagd. Tot op heden heb ik echter niets vanuit Onderdelenwinkel.nl vernomen. Ook heb ik in totaal meer dan 45 minuten in de wacht gestaan op meerdere dagen hun "klantenservice". Er werd niet opgenomen.

Ik zit nu met een hakmolen die ik niet kan gebruiken maar ook niet kan toesturen (geen RMA nummer).

Ik verwacht een reactie vanuit Onderdelenwinkel.nl, een RMA nummer zodat ik de hakmolen kan retourneren, en de vergoeding van de verzendkosten voor ontvangst en retour daar ik de aankoopbeslissing heb gemaakt op basis van foutieve informatie op de Onderdelenwinkel.nl website.

Geert van der Schoot

Onderdelenwinkel.nl
    Geachte heer van der Schoot,

Nogmaals onze excuses voor al het ongemak.

Zoals ik al heb aangegeven in een andere mail, heb ik u een retour formulier gestuurd met een antwoordnummer. U kunt hiermee uw artikel kosteloos retourneren.
    Zodra uw retour verwerkt is in ons magazijn zullen we het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening.

Hanneke
    Onderdelenwinkel.nl

Ook een klacht indienen over Onderdelenwinkel.nl?