Klacht Onderdelenwinkel.nl: waardeloos bedrijf

Klachtnummer
# 182068
Gebruiker
mc
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Betaalt geen verzendkosten wanneer iets retour wordt gestuurd.Uiteindelijk ben je meer kwijt aan verzendkosten dan aan het product zelf. Als je daarnaast probeert te vragen welk product dan wel de juiste is, dan krijg je geen respons/advies. Kortom erg slechte service van onderdelenwinkel. Zal er nooit meer iets bestellen.

De oplossing

Verzendkosten vergoeden voor je producten. Als je geen winkel hebt waar mensen langs kunnen komen, dan is het verantwoordelijkheid van het bedrijf om te zorgen dat het product bij de klanten komt.

1 reactie

  1. Auteur
    Onderdelenwinkel.nl
    Datum
    Beste mevrouw Cranen,

    bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat u een negatieve ervaring hebt gehad met ons bedrijf. Op de website is aangegeven dat wanneer u een product besteld dat niet compatibel is met uw apparaat u dit kunt terugsturen. Echter is de bestelling van het foutieve onderdeel door uzelf gedaan en daarom bent u verantwoordelijk voor de verzendkosten. Mocht het geval anders zijn of het staat onjuist op de website dan bent u uiteraard niet verantwoordelijk voor de verzendkosten en krijgt u alle gemaakte kosten retour.
    Met betrekking tot de wachttijd/responstijd. Momenteel is het erg druk op de klantenservice. Wij proberen iedereen zo spoedig mogelijk te helpen. Bij grote drukte kan dit langer duren dan wij zelf nastreven.

    Met vriendelijke groet,

    Mark
    Onderdelenwinkel.nl