Klacht Onderdelenwinkel.nl: Wel betaald, niets geleverd

M.K.

Ik heb mijn donderdag 17-12-15 ruim voor 20:30 uur besteld en betaald. Het was op voorraad en als het voor 20:30 uur besteld wordt zou het de volgende dag geleverd worden. Inmiddels zijn we 4 leverdagen verder en ik heb nog niets ontvangen!
Ook is er geen melding geweest dat het later zou worden.
Als ik vervolgens de status van mijn bestelling op zoek dan staat hij op “order wordt verwerkt”.
Inmiddels meerder keren per mail en per vragenformulier om een reactie gevraagd. Toevallig hebben ze nu ook een telefoonstoring. Ook lees ik nu vrij veel slechte verhalen op internet.
Dit geeft mij een erg slecht voorgevoel!
Ik wil graag dat ze per direct leveren of anders per ommegaande mijn geld terug boeken.

Ik wil graag dat per direct geleverd krijgen of anders per ommegaande mijn geld terug geboekt hebben.

Onderdelenwinkel.nl
    Geachte M. Koehorst,

Als eerste onze oprechte excuses voor het ongemak.
    We zijn inderdaad op dit moment telefonisch niet bereikbaar. We zijn overgegaan naar een nieuw systeem. Daardoor is er veel blijven hangen in ons systeem en is er erg veel mis gegaan. U had hier eigenlijk een mail over moeten krijgen. We willen hier onze oprechte excuses voor aanbieden. Ik zag dat uw pakket gisteren is verzonden. We hebben ter compensatie de verzendkosten teruggestort op uw rekening.

Hanneke
    Klantenservice Onderdelenwinkel.nl

Onderdelenwinkel.nl
    Als eerste onze oprechte excuses voor het ongemak.

Hanneke
    Klantenservice Onderdelenwinkel.nl

Ook een klacht indienen over Onderdelenwinkel.nl?