Klacht Onderhoudsbedrijf Raatjes: Thermostaatkraan functioneert niet goed

E.Luiten

Wij hebben een volledig nieuwe badkamer laten installeren door 'badexclusief' te Groningen. Alles is redelijk naar wens verlopen, echter de thermostaatkraan bleek al na enkele weken vast te zitten. Veel mailtjes hebben wij gestuurd en we zijn zelfs van Stiens naar Groningen gereden om het bedrijf te laten bewegen deze fout te herstellen. Na enige maanden is er een nieuwe kraan geïnstalleerd en....na enkele weken deed zich hetzelfde euvel voor: de kraan zat vast waardoor de temperatuur niet meer was in te stellen. Klachten hierover werden uiteindelijk afgedaan met de opmerking dat er blijkbaar veel kalk in ons water zat. Dat was te verhelpen met het aanbrengen van een waterontkalker of door enige keren per jaar de kraan los te schroeven en te reinigen. Dat vinden wij geen goed advies! We willen een thermostaatkraan die goed werkt.

Voor dat vele geld wat we betaald hebben voor de badkamer willen we gewoon een goedwerkende douche met thermostaatkraan. Dat is alles wat we willen.

Wij vinden dat Onderhoudsbedrijf Raatjes hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Onderhoudsbedrijf Raatjes?