Klacht Ondernemers Energievergelijker: Onder valse voorwendselen overstappen van energieleverancier

VerbaasdeOndernemer

Werd gebeld met een heel verhaal dat ik bij mijn eigen energieleverancier goedkoper energie kan krijgen door een afspraak die ik met hen gemaakt heb. Bedrijfsnaam wordt snel gezegd, heb paar keer moeten vragen welk bedrijf het was. Dan een heel lang en ingewikkeld verhaal, heel snel verteld, zodat je er niet echt over kunt nadenken. Maar ze doen net of je een goedkoper tarief krijgt bij je eigen leverancier. Dan moet er een bandje worden opgenomen met alle afspraken en zegt hij: gewoon op alles 'ja' zeggen, anders kan ik weer opnieuw beginnen. Dat heb ik dus niet gedaan, want ik bleek te gaan overstappen en daar zei ik nee tegen. Teamleider aan de lijn, na een tijd beloofde hij me dat mijn overstap niet door ging en ze zouden me volgende week terugbellen. Pff dacht ik, goed dat ik wel oplette! En vervolgens krijg ik toch een bevestiging van mijn overstap. Nieuwe leverancier vandaag gebeld, officiële klacht ingediend, zij vragen het gesprek op en ik moet maar afwachten. Op het bandje staat in ieder geval geen 'ja'!!!! Hoorde dus vandaag dat het regent van de klachten, deze partij is erg onbetrouwbaar, ga niet met ze in gesprek!

Mijn overstap annuleren, ze hebben het gedaan zonder mijn toestemming.

Ondernemers Energievergelijker is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Ondernemers Energievergelijker?