Opgelost door One Business: Abonnement op Elsevier Weekblad

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 342378
Gebruiker
PA Heijden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 22 maart 2017 neem ik bij Reed Business een twee jarig abonnement op Elsevier Weekblad, dat 22 maart 2019 zal eindigen. Betaling per kwartaal.
Na een paar maanden ontvang ik bericht van Reed Business, dat de abonnementen overgaan naar One Business die de bestaande afspraken zal respecteren.
Op 03.12.2018 schrijft One Business € 270,00 (jaarbedrag) af zijn de abonnementskosten van 22.12.2018 t/m 22.12.2018. Dit bedrag laat ik terugstorten en neem contact op met mevrouw Marjolein Janssen van Customer Service.
Ik vertel haar tijdens een telefoongesprek op 21.12.2018, dat mijn overeenkomst doorloopt tot 22 maart 2019 en dat ik wil, dat deze overeenkomst wordt gerespecteerd. Tevens maak ik gebruik van haar aanbod een nieuwe overeenkomst af te sluiten. Zij zal dit bevestigen.
Dit gebeurt niet en ik bevestig het onderhoud dan maar op 22.12.2018. Omdat er geen enkele reactie meer komt van mevrouw Jassen, vraag ik haar op 31 december 2018 of alles nu in orde is. Dus niet, want ik krijg geen nieuw exemplaar van EW en zij laat ook niets meer van haar horen.
Misschien had Reed Business de abonnementen beter kunnen overdragen aan Janboel Business, dat had ik meteen geweten waar ik aan toe was.

De oplossing

Het bedrijf moet de afspraken respecteren en me nu eens haring of kuit geven, hoe het staat met het abonnement.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat One Business hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PA Heijden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Excuses zijn aangeboden te samen met abonnement met korting.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over One Business?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen