Klacht One Mobility: Uitgescholden door een medewerker

Klachtnummer
# 186161
Gebruiker
Sem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het is nu 3.5 weken verder en hb nog steeds geen antwoord van ze gekregen over mijn telefoon. Heb zwlf samsung gebeld. Samsung heeft uitgezocht en mij verteld dat ze al antwoord hebben gegeven.
In de wilkel heb ik dat verteld en zij beweerden dat ik liegde. Ik zei bel maar samsung dan.
Toen sprak een mannelijke medewerker mij aan met ik ben je slaaf niet en je bent net een kip je hoed niet op met praten. Ik ga niet bellen als jij zegd dat ik moet bellen.

Er was een ander wachtende klant zonder te bellen wilde hij haar helpen. Waar ik noet mee acoord ging. Ik ben gewoon vertrokke zonder antwoord weer!!!!

De oplossing

Dat ik de waardebepaling weet en een nieuw toestel kan uitkiezen zolas beloofd. Dat de medewerker excuus aanbied. Of ontslagen word wand wat doet hij daar als hij niet naar mij luisterd ????

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat One Mobility hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over One Mobility?