Wij vinden dat One.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht One.com: betalen om te kunnen betalen??
Details
Klacht
nav een mail van one.com was dit mijn reactie, daaronder de mail van hunIk ontvang een mail waaruit ik begrijp dat wanneer ik de jaarlijkse factuur blijf betalen via mijn bank, ik extra aan jullie moet betalen een bedrag van €3.15.
Dit vind ik uiterst vreemd en onacceptabel. Maar ik wil ook wel contant komen betalen tegen ontvangst van een kwitantie..........in welke tijd leven we?
Ik wil geen creditkaart, heb er geen en kan er ook geen krijgen wegens onvoldoende vast inkomen.
Kan ik de domeinnaam laten overnemen door een ander bedrijf wat wel gewoon via de bank betaald wil worden?
PS ik meld deze vreemde gang van zaken ook even aan Radar
Beste M de Vries,
U ontvangt deze mail om u te informeren dat we met ingang van 24. apr een vergoeding van 3,15 EUR incl. BTW zullen vragen voor bankoverschrijvingen. De reden voor deze wijziging is de stijgende kosten voor het handmatig verwerken van deze betalingen.
Deze wijziging is van toepassing op de volgende domeinen:
levenmetkleur.nl
Aangezien dit alleen van toepassing is op betalingen via bankoverschrijving, raden wij u aan uw betaalmethode te wijzigen in "creditcard" om deze kosten te vermijden. U kunt dit eenvoudig aanpassen via het configuratiescherm. Volgt u daarvoor de onderstaande handleiding:
Hoe kan ik de huidige betalingsmethode veranderen?
Wij danken u voor het vertrouwen in One.com.
Gewenste oplossing
gewoon kosteloos blijven betalen via de bankBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.