Klacht One.com: Ingewikkelde opzegprocedure

Klachtnummer
# 465863
Gebruiker
Jasmijn
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik probeer een abonnement op te zeggen per e-mail maar word verwezen naar een speciale opzegprocedure via een link die niet werkt. One.com beweert dat dat de enige manier is en dat je zonder ontvangstbevestiging niet van het abonnement af kunt komen. Dat klopt wettelijk niet. Op mails kun je vervolgens niet reageren.

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn abonnement per direct opzeggen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat One.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over One.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen