Klacht One.com: one.com houdt zich niet aan de wet.

De Visser

Goedemiddag, In 2012 heb ik de website gebouwd, de naam bedacht, het logo ontwikkeld en de domeinnaam op mijn naam gezet. In 2013 kreeg ik een samenwerking maar stond de website nog steeds op mijn naam. Tot voor kort kwam ik er achter dat die compagnon hem overgezet had op zijn naam. Echter moet er wettelijk en volgens jullie voorwaarden getekend worden door de andere aandeelhouder. Dat is nooit gebeurd. Jullie hebben alles op zijn naam gezet zonder mijn toestemming en handtekening. Dat kan en mag absoluut niet juridisch gezien. Ik ben de enige die alles onderhoud namelijk en jullie kwamen met een inlognaam die bij een ander bedrijf thuishoort. Tevens staat er nu een andere naam op de site waar de domeinnaam thuis zou horen met een ander webdesigner naam. Ongeacht het conflict blijkt dus dat jullie zonder mijn getekende toestemming de domeinnaam op zijn naam gezet hebben. Ik evenveel rechten heb in de gezamenlijke BV die al lang niet meer bestaat. Marco Nieuwenhuizen nu uiting geeft aa

one.com geeft mij de verhuiscode om over te zetten naar strato.

Wij vinden dat One.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over One.com?