Wij vinden dat One.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht One.com: Triest , niet klantvriendelijk , bijna niet mogelijk telefonisch contact
Details
Klacht
Geachte heer , mevrouwSinds vanochtend 12-05-2017 6 uur is mijn email verkeer geblokkeerd door one.com. Volgens een medewerker van one.com is er iets fout gegaan tussen een afdeling intrum en one.com. Nu ben ik ervan de dupe. Ik ben al vanaf 12 uur bezig met one.com om mijn mail verkeer weer aan gang te kunnen krijgen. In een klik is mijn domeine ofline maar om het weer online te krijgen ben ik helemaal gek gemaakt. Ik heb een verlies van ongeveer €900,- een behoorlijke koppijn hoop ellende met mijn opdracht gever en klanten.
Met vriendelijke groet
Lokman Karaer
Gewenste oplossing
Ik wil per direct mijn email verkeer weer online hebben , daarna zsm weg bij one.comBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.