Klacht One.com: Triest , niet klantvriendelijk , bijna niet mogelijk telefonisch contact

Klachtnummer
# 261906
Gebruiker
Sokmen01
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geachte heer , mevrouw

Sinds vanochtend 12-05-2017 6 uur is mijn email verkeer geblokkeerd door one.com. Volgens een medewerker van one.com is er iets fout gegaan tussen een afdeling intrum en one.com. Nu ben ik ervan de dupe. Ik ben al vanaf 12 uur bezig met one.com om mijn mail verkeer weer aan gang te kunnen krijgen. In een klik is mijn domeine ofline maar om het weer online te krijgen ben ik helemaal gek gemaakt. Ik heb een verlies van ongeveer €900,- een behoorlijke koppijn hoop ellende met mijn opdracht gever en klanten.

Met vriendelijke groet
Lokman Karaer

Gewenste oplossing

Ik wil per direct mijn email verkeer weer online hebben , daarna zsm weg bij one.com

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat One.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over One.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen