Wij vinden dat One.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht One.com: verhuizen domeinen naar andere host onmogelijk wegens onjuiste invoer gegevens eigenaar domein.
Details
Klacht
Sinds afgelopen maand ben ik bezig met het verplaatsen van twee domeinen naar een andere host (bij One.com vandaan). Hierin heb ik verzocht de verhuistokens te verzenden naar mijn emailadres. De mails kwamen echter nooit aan. Het bleek dat het mailadres waar de mails heen gestuurd werden een niet bestaand mailadres is. Het mailadres was namelijk privacy-protected@hostnet.nl.One.com dacht met de oplossing te komen en verzocht mij de overdracht van het domein in gang te zetten tussen hostnet en ons. Dit blijkt in zijn geheel onmogelijk omdat na telefonisch onderhoud met Hostnet blijkt dat zij niet meer eigenaar waren van het domein maar dat one.com dit was.
De laatste ontwikkeling is dat men een factuur wil zien die door hostnet verzonden is naar ons waaruit blijkt dat wij daadwerkelijk de eigenaar van het domein zijn. Dit gaat natuurlijk niet omdat wij de website destijds bij one.com hebben gekocht en nooit met het hele hostnet in aanraking zijn geweest. Wij hebben bij machte alles gedaan om mee te werken aan de eisen van one.com maar belandden op een doodspoor met iedere keer hetzelfde antwoord.
Een waardeloze service dus bij one.com waar het ook niet mogelijk is om telefonisch contact met hen op te nemen.
Gewenste oplossing
Ik wil dat het bedrijf gaat luisteren naar mijn wensen en medewerking gaat verlenen voor deze kwestie.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.