Klacht One2gethertravel: bedorven reisgenot.

mp

Begin juli ben ik mee geweest met een singlereis van One2gethertravel naar Marmaris. Deze reis was al ter vertraging van een reis naar Kreta, die niet doorging, wegens te weinig deelnemers. One2gethertravel is mij 100% tegengevallen. Het reisgezelschap kwam niet overeen met wat ik van te voren heb doorgekregen, de reisleidster reageerde niet adequaat op respectloos en grensoverschrijdend gedrag van medereisgenoten, en ondanks dat ik aangegeven heb mij niet prettig te voelen in de groep is hier niets mee gedaan. Ik heb bij terugkomst meerdere emails gestuurd met de betreffende klachten waar niet naar mijn wens op gereageerd is, ik ben niet akkoord gegaan met de reischeck van 50 euro, bij hen in te wisselen. Op 16 augustus heb ik een officiële klachtenbrief ingediend, waarin ik een adequate schadevergoeding wil. Ik zou binnen 4-6 weken een reactie krijgen. Het is nu bijna twee maanden verder en ik heb er nog niets op gehoord. Op 7 en 8 oktober weer gebeld, maar wederom niets gehoord.

Een redelijke schadevergoeding in contanten.

Wij vinden dat One2gethertravel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over One2gethertravel?