Klacht One2gethertravel: bedorven reisgenot.

Klachtnummer
# 37072
Gebruiker
mp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin juli ben ik mee geweest met een singlereis van One2gethertravel naar Marmaris. Deze reis was al ter vertraging van een reis naar Kreta, die niet doorging, wegens te weinig deelnemers. One2gethertravel is mij 100% tegengevallen. Het reisgezelschap kwam niet overeen met wat ik van te voren heb doorgekregen, de reisleidster reageerde niet adequaat op respectloos en grensoverschrijdend gedrag van medereisgenoten, en ondanks dat ik aangegeven heb mij niet prettig te voelen in de groep is hier niets mee gedaan. Ik heb bij terugkomst meerdere emails gestuurd met de betreffende klachten waar niet naar mijn wens op gereageerd is, ik ben niet akkoord gegaan met de reischeck van 50 euro, bij hen in te wisselen. Op 16 augustus heb ik een officiële klachtenbrief ingediend, waarin ik een adequate schadevergoeding wil. Ik zou binnen 4-6 weken een reactie krijgen. Het is nu bijna twee maanden verder en ik heb er nog niets op gehoord. Op 7 en 8 oktober weer gebeld, maar wederom niets gehoord.

De oplossing

Een redelijke schadevergoeding in contanten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat One2gethertravel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over One2gethertravel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen