Klacht OneDayOnly.nl: Onedayonly klantsupport reageert totaal niet op email; als je belt zeggen ze om een mail te sturen

Klachtnummer
# 382435
Gebruiker
G.K. Haan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij een levering van glazen bakjes (17 mei 2019) was één van de bakjes kapot 'on arrival'. Op 18 mei heb ik daarover een mail met foto's gestuurd, op 6 juni nog een reminder. Totaal geen reaktie. Daarna gebeld; de mail was nooit ontvangen(?), natuurlijk zou het bakje vervangen worden. Of ik de mail met de foto's nog een keer wilde opsturen. Zo gedaan op 21 juni; sindsdien weer diepe stilte. Op 15 juli weer een mail verstuurd, als reminder; ook hierop geen enkele reactie. Ik word er een beetje moedeloos van.

De oplossing

Mij snel laten weten wanneer ik het vervangende bakje tegemoet kan zien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OneDayOnly.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OneDayOnly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen