Klacht OneDayOnly.nl: Scheerwollen dekbed besteld niet gekomen

Klachtnummer
# 41597
Gebruiker
rooyke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb half oktober een scheerwollendekbed besteld. De levertijd zou 4-6 werkdagen zijn. Na twee weken navraag gedaan, leverproblemen maar over een week kunnen we leveren. Niet dus. Weer rappelleren, uiteindelijk een synthetisch dekbed gekregen. Dat dekbed is al twee weken in ons bezit en het wordt maar niet geruild ondanks diverse toezeggingen. Je kunt niemand bellen en als je mailt ontvang je alleen maar ontvangstbevestigingen of een mededeling dat het probleem binnenkort wordt opgelost. Ik ben het beu.

De oplossing

Wil ontbinding van de overeenkomst én schadevergoeding. Heb € 137,90 betaald voor product en verzendkosten samen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OneDayOnly.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OneDayOnly.nl?