Klacht OneDayOnly.nl: Twee artikelen besteld en betaald, maar na een week nog niet ontvangen

Klachtnummer
# 458553
Gebruiker
Hiskien
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 17 en 23 juni heb ik een tuinkist en een dekbedhoes besteld en betaald. Tot nu toe nog niets ontvangen. Wanneer wordt het geleverd?

De oplossing

Mij op de hoogte stellen van de verwachte leverdatum van beide artikelen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OneDayOnly.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OneDayOnly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen