Klacht Oneplus-shop.nl: Webshop misleid consumenten door negatieve reviews niet te plaatsen

# 520991
IkHaatMisleiding

Webshop plaatst negatieve reviews niet.

Ik had een hoesje gekocht hier, die na een minimale stoot al in stukken lag en dus onbruikbaar. Om andere consumenten te waarschuwen liet ik een negatieve recensie achter bij het betreffende artikel op de site. Deze review werd niet geplaatst. Omdat ik al wel voelde dat dit pure misleiding zou zijn, heb ik een positieve review geplaatst bij het zelfde artikel (Pietje, https://www.oneplus-shop.nl/nl/oneplus-8-hoesje-ultra-slim-grip-zwart.html). Deze review werd wel geplaatst!

Deze webshop misleid consumenten actief door enkele positieve reviews te laten zien. Zo ontstaat er een oneerlijk beeld voor mensne die hier iets willen kopen.

Ik raad iedereen dan ook ten zeerste af iets bij deze webshop te kopen.

ps

Ik heb twee mails gestuurd om opheldering te vragen, maar geen enkele reactie gehad. Dit zegt genoeg.

Dat ze eerlijk zijn. Dit zijn walgelijke praktijken, Waarschijnlijk doen meer webshops dit maar oneplus-shop.nl heeft de pech dat ik dit niet laat zitten.

Dit is de consument moedwillig verkeerd inlichten over hun prducten.

Wij vinden dat Oneplus-shop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Oneplus-shop.nl?