Klacht Oneplus: Veeeel te lange wachttijd op verzending + geld vragen voor iets zonder uit te voeren.

Klachtnummer
# 250299
Gebruiker
Dieter_geleyn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Meer dan 2weken geleden heb ik een telefoon besteld. Daarbij betaalde ik voor snelle levering. Op heden ben ik nog steeds aan het wachten op.de verzending van mijn telefoon. Dagelijks neem ik contact met ze op, maar niemand kan/wil mij helpen. Steeds krijg je eenzelfde standaard antwoord.

De oplossing

Dat ze ervoor zorgen eerst hun bestellingen af te ronden, zonder verkoop terug open te zetten. Als product in vooraad is mag het geen weken duren vooraleer het is verstuurd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Oneplus is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Oneplus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen