Opgelost door Ongediertewinkel.nl: Betalen verzendkosten niet terug

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 273753
Gebruiker
Arie pronk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Goedemorgen,
Ik heb een product gekocht, was niet goed retour gestuurd. Aankoop bedrag terug gehad. Maar volgens de regels heb ik ook rechts om de betaalde verzendkosten retour te krijgen.
Zij hebben toegezegd de verzendkosten terug te betalen maar tot op heden niet gedaan.
Nu 4 mails en 4 facebook reacties nog steeds
Geen geld terug en ze reageren niet meer.
retour Factuur nr.: 100065041

Gewenste oplossing

Geld terug krijgen :)
Geboden oplossing
Ze hebben eindelijk betaald. Zonder jullie hulp van klachtenkompas weet ik niet of het betaald zou worden. Hiervoor dank.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Ongediertewinkel.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Mijn collega heeft een fout gemaakt met crediteren, Ik zal het vandaag terug storten.
    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Roy Rijkers

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Ongediertewinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen