Opgelost door Onkruidbrander.com: Het terugbetalen van mijn order

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 383012
Gebruiker
Kirsten1967
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 03-08-2019 een bestelling geplaatst van 2 artikelen.
06-08-2019 1 artikel ontvangen zonder omdoos, totaal gehavend en er waren onderdelen uit.
Gebeld en moest mailen met foto’s erbij.
Zij gaan dit claimen bij de vervoerder ( krijgen hoogstwaarschijnlijk geld retour) en ik krijg een mail, dat mijn accu en oplader ( missende onderdelen) worden nagezonden.
Nu blijkt die mail voor een andere persoon te zijn met ander ordernummer.
Gisteren ontving een het andere product en wederom zonder omdoos en gelukkig wel compleet, maar het zogenaamde zorgvuldig verpakken is gewoon kolder.
Ik kan telefonisch niet terecht en moet alles per mail doen, reactie op mail is maar 1 maal per dag.
Beroepen op herroepingsrecht wil ik, maar ben niet bereid om verzendkosten te betalen voor het retourneren van een incompleet product, die ik zo ontvangen heb.

De oplossing

Terugbetaling van het bedrag van incompleet product incl verzendkosten die ermee gemoeid zijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Onkruidbrander.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Kirsten1967
    Datum
    De klacht is naar alle tevredenheid opgelost door onkruidbrander.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kirsten1967
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is een accu en oplader verzonden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Onkruidbrander.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen