Klacht Onkyo: Alle opties om contact te maken met Onkyo support en totaal geen terug koppeling

Brian Post

Op 24-07-2015 een Onkyo TX-NR545 gekocht, hierbij was een promotie dat je gratis Dolby Atmos Speakers krijgt tijdens deze aankoop. Aankoop nota/barcode etc etc gestuurd naar de adres in Duitsland van Onkyo. Nu is het inmiddels 27-10-2015 en geen speakers. Diverse keren contact opgenomen met de Nederlandse email support, totaal geen reply. Contact opgenomen met de forum van Onkyo, totaal geen reply (ook een andere persoon op het forum had deze klacht vermeld). Contact opgenomen met Onkyo via Facebook, totaal geen reply. Contact opgenomen met de Duitse email support, totaal geen reply. Zou wel prettig zijn om uberhaupt aftersales informatie te krijgen en toch me speakers te krijgen die beloofd waren. Ook was er vermeld op=op echter deze aktie had een verlenging tot 31Sep dus hierbij is het onmogelijk dat tijdens mijn aanmelding dat de speakers op waren.

Graag wel contact van Onkyo service en alsnog mijn beloofde speakers te mogen ontvangen en uitleg waarom er totaal geen reactie is van Onkyo.

Wij vinden dat Onkyo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Onkyo?